nr-logo

För smart verksamhetsutveckling

  • Annonskod mobil topp

Heléne Lidström genomförde ett stort förändringsarbete på Microsoft. Foto: Mikael Sjöberg.

De sju stegen till framgångsrik förändring

Ledningens engagemang är nummer ett när stora förändringsarbeten ska genomföras. Det menar Heléne Lidström, föreläsare, konsult och författare som ledde arbetet med att införa en aktivitetsbaserad arbetsplats på Microsoft Sverige och som lyfter fram de sju viktigaste stegen till framgångsrik förändring.

Du behöver en prenumeration för att läsa vidare.

---- eller ----

Prenumerera på Kvalitetsmagasinet:

Som inloggad får du: · Dagliga, strategiska nyheter bakom vår betalvägg. · En digital kunskapsbank med artiklar. · 6 fullmatade nummer av magasinet Kvalitetsmagasinet, inklusive en e-version. · Aktuella erbjudanden och rabatter.

Prenumerera
  • Kod för annonsposition 2 i huvudspalten

  • Kod för annonsplats 3 i huvudspalten

Fler nyheter

  • Annonskod Huvudspalten 4

7 tips när kunderna klagar

Nu finns råd om hur kunderna ska göras nöjda samlade i de uppdaterade versionerna av ISO 10001–10005. Denna standardserie är en vägledning till kvalitetsledningssystem som är uppbyggda enligt ISO 9001, men kan användas av alla som vill få nöjda kunder.

Prenumerera på Kvalitetsmagasinets nyhetsbrev

 Anmäl dig här

Nyhetsbrevet är helt gratis och du kan när som helst avsluta prenumerationen.