nr-logo

För smart verksamhetsutveckling

  • Annonskod mobil topp

Engagemanget viktigare än nöjdheten

Svante Randlerts menar att när du är engagerad älskar du det du gör.
Svante Randlert menar att när du är engagerad älskar du det du gör.

Organisationer lägger alltför stor vikt vid sina mätningar av hur nöjda medarbetare och kunderna är. Istället bör de hitta sätt att mäta hur engagerade och lojala de är. Det menar organisationskonsulten Svante Randlert.

Du behöver en prenumeration för att läsa vidare.

---- eller ----

Prenumerera på Kvalitetsmagasinet:

Som inloggad får du: · Dagliga, strategiska nyheter bakom vår betalvägg. · En digital kunskapsbank med artiklar. · 6 fullmatade nummer av magasinet Kvalitetsmagasinet, inklusive en e-version. · Aktuella erbjudanden och rabatter.

Prenumerera
  • Kod för annonsposition 2 i huvudspalten

Kommentarer

Kommentera

Kommentarer förhandsgranskas inte. Alla kommentatorer ansvarar för sina egna inlägg. Håll god ton och följ lagen. Klicka här för att läsa våra regler för kommentarer.

  • Kod för annonsplats 3 i huvudspalten

Fler nyheter

  • Annonskod Huvudspalten 4

Prenumerera på Kvalitetsmagasinets nyhetsbrev

 Anmäl dig här

Nyhetsbrevet är helt gratis och du kan när som helst avsluta prenumerationen.