Kvalitetsansvarig inom IT sökes till Din Bil i Stockholm

Om tjänsten

Kvalitetsansvarig inom IT sökes till Din Bil i Stockholm

Tjänst: Kvalitetsansvarig inom IT sökes till Din Bil i Stockholm

Företag: Din Bil i Stockholm

Sista ansökan: 2018-07-10

Ansökan: Ansök här

Dina arbetsuppgifter
Som kvalitetsansvarig inom IT-organisationen kommer dina arbetsuppgifter att innefatta ansvar över systemdokumentation, processdokumentation och teknisk dokumentation. Du kommer självständigt att arbeta med hela kedjan som består av:

• Utvärdering av befintlig dokumentation

• Löpande översikt och eventuell uppdatering av dokumentation

• Effektivt överse eventuella implementationer av dokumentation, rutiner och processer

Uppgifterna innefattar alltså även arbete med rutiner och processer i den dagliga verksamheten samt procedurer som rör den interna revisionen. Tjänstens syfte är därigenom att höja kvaliteten och dokumentationsnivån inom IT-organisationen på Din Bil Sverige AB. Tjänsten innebär arbete nära andra kontaktytor i företaget som kvalitet och internrevision, men du tillhör IT-organisationen och rapporterar formellt till IT-chef.

Tjänsten är en rekrytering vilket innebär att du blir anställd hos Din Bil Sverige AB. Tjänsten är placerad på kontoret i Hammarby Sjöstad i Stockholm.

Om företaget
Din Bil Sverige AB är ett helägt dotterbolag till Porsche Holding och representerar varumärkena Volkswagen, Skoda, Audi, Seat och Porsche på de svenska storstadsmarknaderna. Din Bil har idag ca 2000 anställda och finns etablerade med 37 driftställen i Stockholm, Göteborg och Malmö.

Din profil
Vi söker dig som har arbetat med liknande arbetsuppgifter inom dokumentation och internrevision i tre till fem år. Du orienterar dig väl och håller dig uppdaterad kring nya regelverk och moderna dokumentationsverktyg. Vidare har du erfarenhet och förståelse för arbete nära teknik och IT. Du innehar för tjänsten relevant utbildning på högskolenivå samt har B-körkort. Du skriver och talar flytande svenska och engelska då båda språken används i stor utsträckning i denna tjänst.

Som person är du självgående och lugn och gillar att ansvara för flera processer med många berörda parter på samma gång. Det är avgörande att du är strukturerad, kvalitetsmedveten och har en god samarbetsförmåga då du kommer att behöva inhämta, utvärdera och omvärdera information från många olika personer i organisationen. Du är en skicklig analytiker och anser att problem är utmaningar och är till för att lösas.

Har du frågor om tjänsten är du mer än välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Joel Claeson, 070 -497 55 18, joel.claeson@2complete.se

Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang, är professionella och har en passion för personal. Det är viktigt för oss att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekrytering eller bemanning. Det ska vara enkelt att arbeta med oss. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, från juniora tjänster till chefer- och specialister.

2Complete är auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012.

Kunskapsmaterial

Bloggar

Böcker

Karriär

Ledare

Kvalitetsmagasinet

Kvalitetsmagasinet Premium

Full tillgång till strategiska artiklar och smarta verktyg för bland annat verksamhetsutveckling, kvalitetssystem och ledarskap.