nr-logo

För smart verksamhetsutveckling

  • Annonskod mobil topp

Söker just nu en KMA-ansvarig på vikariat!

Arbetsbeskrivning

Söker du ett jobb där du vill göra skillnad i vardagen? Brinner du för att arbeta med kvalitets-, miljö och arbetsmiljö frågor? Sök tjänsten idag!

Dina arbetsuppgifter
Som KMA ansvarig ansvarar man och driver samtliga frågor gällande kvalité, miljö och arbetsmiljö, du ska vara en resurs för hela verksamheten. Du kommer att ha en stöttande roll i produktion och ser till att företaget samt projekt följer lagar och förordningar.
Kunden är certifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt OHSAS 18001, i din roll kommer det ingå att utveckla kundens verksamhetsstyrning, se till så kraven i certifieringarna uppfylls samt ser till att driva vårt hållbarhetsarbete framåt. Som KMA ansvarig hos kunden har du ett övergripande ansvar för KMA arbetet, i rollen kommer du också att följa projekten i det praktiska arbetet. Du kommer att ha mycket kontakt med interna organisationen, beställare, myndigheter och underentreprenörer.
Vid start kommer du få en god introduktionen av en kollega för att därefter bli mer självgående.

Exempel på arbetsuppgifter:

•Genomföra arbetsplatsbesök
•Miljörunder på två olika entreprenader
•Delta i skyddsronder samt utveckla skyddsarbete tillsammans med skyddsombud
•Verka som ett stöd mot arbetsledning/arbetsplatsen

Om företaget
Företaget erbjuder kostnadseffektiva och kundanpassande ny-, till- och ombyggnader inom bestämda kostnads- och tidsramar. De arbetar mot industrier, offentlig förvaltning och fastighetsförvaltare. Företaget expanderar mycket och har ett stort kunnande, flexibilitet och servicefokuserande omtanke om kunden.

Din profil
Skallkrav
•Relevant utbildning på högskolenivå eller motsvarande arbetslivserfarenhet
•Körkort B
•Svenska i tal och skrift

Meriterande
•Engelska i tal och skrift

Personlighet:
Vi ser att du som söker denna tjänst är organiserad och strukturerad som person. Vidare är du noggrann med regler och har en ödmjuk sida. Du fattar beslut och ger svar som bygger på fakta och inte på känslomässiga grunder. Vi ser mycket positivt på att du har ett driv och stort intresse att vilja förbättra arbetsmiljön.

Om oss
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera unga talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.

Villkor
Omfattning: Halvtid, Tisdagar-Onsdagar heldag, Torsdag halvdag
Tjänstgöringsort: Örebro
Lön: Enligt överenskommelse
Tillträde: Enligt Överenskommelse

Urval och intervjuer hålls löpande, sök därför tjänsten redan idag!

Annonsör Framtiden AB

Ansök

Sista ansökningsdag: 24 maj 2019

  • Kod för annonsposition 2 i huvudspalten

Fler nyheter

  • Annonskod Huvudspalten 4