nr-logo

För smart verksamhetsutveckling

  • Annonskod mobil topp

Så jobbar Telia för att få toppbetyg

Patrik Granström, Telia.
Patrik Granström, Telia.

Med personliga relationer, fokus på service och en mänskligt kontakt när tekniken strular har Telia placerat sig i topp när det gäller nöjda kunder i mobilbranschen.
– Hemligheten ligger i en kombination av bra digitala tjänster och personliga relationer, säger Patrik Granström, chef för små och medelstora företag på Telia.

Du behöver en prenumeration för att läsa vidare.

---- eller ----

Prenumerera på Kvalitetsmagasinet:

Som inloggad får du: · Dagliga, strategiska nyheter bakom vår betalvägg. · En digital kunskapsbank med artiklar. · 6 fullmatade nummer av magasinet Kvalitetsmagasinet, inklusive en e-version. · Aktuella erbjudanden och rabatter.

Prenumerera
  • Kod för annonsposition 2 i huvudspalten

  • Kod för annonsplats 3 i huvudspalten

Fler nyheter

  • Annonskod Huvudspalten 4

Sluta med fikonspråket!

Om vi i kvalitetsprofessionen skulle använda ett mer verksamhetsnära språk och lägga ännu mer fokus på arbetssätt, resultat och förbättringar, kommer den ständiga frågan om att göra kvalitetsarbetet till en ledningsfråga snart vara löst.

Prenumerera på Kvalitetsmagasinets nyhetsbrev

 Anmäl dig här

Nyhetsbrevet är helt gratis och du kan när som helst avsluta prenumerationen.