4 2019

Magnus Jacobsson, områdeschef, berättar om framgångsreceptet till Systembolagets topprankingar.

4 2019

TEMA: Kundnöjdhet
Hur får man nöjda kunder i en digital värld när kundlojaliteten minskar? Skapa bra kundupplevelser i alla kanaler råder experterna.

Läs om hur Systembolaget blivit Sveriges bästa serviceföretag, har högst förtroende bland allmänheten och en kundnöjdhet på drygt 85 NKI.

Möt Länsförsäkringar, ett 200 år gammalt företag, som har ställt om från analogt till digitalt och samtidigt behållit högsta kundnöjdhet.

>> KM-enkät: Det lägger kvalitetschefen mest tid på.

>> Kulturen gjorde förändringen möjlig i Kungsbacka kommun.

>> Integrerar eller separerar du jobb och fritid?

Prenumerera 

Köp digitalt lösnummer

Vårt nyhetsbrev

De viktigaste nyheterna direkt i mejlen. Helt kostnadsfritt!
Jag godkänner att Kvalitetsmagasinet sparar mina uppgifter
Kvalitetsmagasinet

Kvalitetsmagasinet Premium

Full tillgång till strategiska artiklar och smarta verktyg för bland annat verksamhetsutveckling, kvalitetssystem och ledarskap.