nr-logo

För smart verksamhetsutveckling

Mangnus Jacobsson, om varför Systembolaget toppar alla listor
Utkom 27 augusti 2019

Nr 4 2019

TEMA: Kundnöjdhet
Hur får man nöjda kunder i en digital värld när kundlojaliteten minskar? Skapa bra kundupplevelser i alla kanaler råder experterna.

Läs om hur Systembolaget blivit Sveriges bästa serviceföretag, har högst förtroende bland allmänheten och en kundnöjdhet på drygt 85 NKI.

Möt Länsförsäkringar, ett 200 år gammalt företag, som har ställt om från analogt till digitalt och samtidigt behållit högsta kundnöjdhet.

>> KM-enkät: Det lägger kvalitetschefen mest tid på.

>> Kulturen gjorde förändringen möjlig i Kungsbacka kommun.

>> Integrerar eller separerar du jobb och fritid?

Prenumerera 

Köp digitalt lösnummer

Senaste nyheterna

  • Annonskod Huvudspalten 4