5 2019

5 2019
KM nr 5 2019

Omslaget: Daniel Ståhlbergs tankar om framgångsrik verksamhetsutveckling.

TEMA: Standarder är både en dörröppnare till den globala marknaden och som verktyg för ökad effektivitet. Men behövs alla nya standarder som kommer fram och vilka nytta gör de?

”Ha aldrig ett möte utan att nämna ordet kund” Orden är Sanna Nybergs som menar att det gäller att att inte tappa fokus på kunderna trots att kvalitetsrollen har en bred palett av frågor på sitt bord.

>> Advokaterna som jobbar Lean.

>> Kulturresan lyfte kranföretaget Hiab

>> Reflektera och släpp loss medarbetarnas kreativitet

Prenumerera här

Läs senaste numret

Vårt nyhetsbrev

De viktigaste nyheterna direkt i mejlen. Helt kostnadsfritt!
Jag godkänner att Kvalitetsmagasinet sparar mina uppgifter
Läs mer om vår integritetspolicy här
Kvalitetsmagasinet

Kvalitetsmagasinet Premium

Full tillgång till strategiska artiklar och smarta verktyg för bland annat verksamhetsutveckling, kvalitetssystem och ledarskap.