nr-logo

För smart verksamhetsutveckling

Utkom 21 februari 2018

Nr 2018-1

Tema Förbättringsarbete:
-Virtuell verktygslåda skapar innovation.
-Fem fallgropar för ett lyckat förbättringsarbete.
-Scandics nya system för att hantera sjukfrånvaro.

Dessutom:
Så skiljer du på kränkande särbehandling och  och konflikter.
Så ökade Västtrafik kundnöjdheten i trafiken.
Spelsinne viktig egenskap för framtidens ledare.
MÖTET: Gun Sätterman, kvalitetsprofil med hållbart ledarskap i fokus.
VERKTYGSLÅDAN: konsten att använda LinkedIn på rätt sätt.
RECENSCERAT: Pröva dig fram när svaret inte finns.

Prenumerera

 

Senaste nyheterna

Så jobbar Telia för att få toppbetyg

Med personliga relationer, fokus på service och en mänskligt kontakt när tekniken strular har Telia placerat sig i topp när det gäller nöjda kunder i mobilbranschen.
– Hemligheten ligger i en kombination av bra digitala tjänster och personliga relationer, säger Patrik Granström, chef för små och medelstora företag på Telia.

  • Annonskod Huvudspalten 4