E-bok: Förbättra kundupplevelser med kraften och möjligheterna som AI erbjuder

Genesys

Idag använder kontaktcenter i allt högre grad artificiell intelligens (AI) för att förbättra prestandan, öka effektiviteten och leverera en mer individualiserad, empatisk kundupplevelse i stor skala. Tidiga AI-användare skördar nu stora belöningar. I takt med att konkurrensfördelarna med AI ökar, så accelererar adoptionen. Om du inte utnyttjar kraften inom AI – eller om du inte får ut tillräckligt mycket av de AI-applikationer du redan har – så är det dags att ompröva din strategi. Framtiden för AI är ljus. Och det börjar nu.

Läs e-boken (på engelska) och lär dig om:

  • Kritiska lärdomar från första generationens AI-implementationer
  • Nyckelstrategier för framgångsrik användning av AI
  • Exempel från kundcase där AI används framgångsrikt

Detta material är framtaget av Genesys som är aktiv sponsor hos Kvalitetsmagasinet. Genesys kommer ta del av dina kontaktuppgifter som du lämnar i samband med nedladdningen.

Ange din e-postadress för att hämta PDF

Jag samtycker till att Pauser Media kan samla in, lagra och behandla mina personuppgifter i syfte för att få tillgång till det begärda innehållet och för vidare kontakt gällande erbjudanden om liknande innehåll och tjänster via direktmarknadsföring inklusive epost, telefon och SMS. Klicka här för mer information om hur dina personuppgifter behandlas.

Genom att ta del av detta innehåll och skicka detta formulär samtycker jag till att aktuell sponsor/partner behandlar mina personuppgifter i syfte att identifiera mina intressen och jag är medveten om att jag när som helst kan återkalla samtycket genom att kontakta sponsorn/partnern.


Kvalitetsprofilen

Kunskapsmaterial

Utbildnings-tv

Kvalitetsmagasinet

Kvalitetsmagasinet Premium

Full tillgång till strategiska artiklar och smarta verktyg för bland annat verksamhetsutveckling, kvalitetssystem och ledarskap.