Kundupplevelse i AI-eran

Genesys

Artificiell intelligens (AI) omdefinierar hur konsumenter och företagsledare ser på kundupplevelse (CX) – och det håller snabbt på att bli oumbärligt.

Enligt rapporten ”Customer experience in the age of AI” anser mer än 80 % av CX-cheferna att AI kommer att vara en tydlig konkurrensfördel för deras organisation i framtiden, och 59 % säger att användningen av AI inom kundupplevelse kommer att leda till ökad kundlojalitet.

Företag som misslyckas med att integrera AI-strategier i sina kundupplevelseprocesser riskerar att hamna efter konkurrenterna, förlora kunder och få medarbetare som är mindre motiverade.

Denna rapport (på engelska) utforskar hur du kan använda AI för att gynna dina kunder, dina anställda och din organisation.

Detta material är framtaget av Genesys som är aktiv sponsor hos Kvalitetsmagasinet. Genesys kommer ta del av dina kontaktuppgifter som du lämnar i samband med nedladdningen.

Ange din e-postadress för att hämta PDF

Jag samtycker till att Pauser Media kan samla in, lagra och behandla mina personuppgifter i syfte för att få tillgång till det begärda innehållet och för vidare kontakt gällande erbjudanden om liknande innehåll och tjänster via direktmarknadsföring inklusive epost, telefon och SMS. Klicka här för mer information om hur dina personuppgifter behandlas.

Genom att ta del av detta innehåll och skicka detta formulär samtycker jag till att aktuell sponsor/partner behandlar mina personuppgifter i syfte att identifiera mina intressen och jag är medveten om att jag när som helst kan återkalla samtycket genom att kontakta sponsorn/partnern.


Kvalitetsprofilen

Kunskapsmaterial

Utbildnings-tv

Kvalitetsmagasinet

Kvalitetsmagasinet Premium

Full tillgång till strategiska artiklar och smarta verktyg för bland annat verksamhetsutveckling, kvalitetssystem och ledarskap.

Det senaste