Sju steg mot ökad kundlojalitet

Genesys

Är du redo att revolutionera ditt sätt att behålla kunder? Upptäck sju innovativa sätt att använda artificiell intelligens (AI) för att förbättra dina kundinteraktioner och säkra kundernas lojalitet.

Lär dig hur du genom att utnyttja AI i ditt kontaktcenter kan omvandla din kundservice från transaktionell till transformativ – och se till att dina kunder inte lämnar dig för konkurrenterna.

Utforska AI:s potential att skräddarsy kundupplevelser med oöverträffad precision. Från att implementera prediktiv analys till att förbättra agenternas upplevelse med generativ AI, täcker denna korta guide hur du kan använda ny teknik för att skapa överraskande smidiga upplevelser och leverera kundservice som överträffar förväntningarna.

Ladda ner e-boken nu (på engelska) och lär dig praktiska steg för att effektivt implementera AI, förbättra kundnöjdheten och effektivisera din verksamhet.

Detta material är framtaget av Genesys som är aktiv sponsor hos Kvalitetsmagasinet. Genesys kommer ta del av dina kontaktuppgifter som du lämnar i samband med nedladdningen.

Ange din e-postadress för att hämta PDF

Jag samtycker till att Pauser Media kan samla in, lagra och behandla mina personuppgifter i syfte för att få tillgång till det begärda innehållet och för vidare kontakt gällande erbjudanden om liknande innehåll och tjänster via direktmarknadsföring inklusive epost, telefon och SMS. Klicka här för mer information om hur dina personuppgifter behandlas.

Genom att ta del av detta innehåll och skicka detta formulär samtycker jag till att aktuell sponsor/partner behandlar mina personuppgifter i syfte att identifiera mina intressen och jag är medveten om att jag när som helst kan återkalla samtycket genom att kontakta sponsorn/partnern.


Kvalitetsprofilen

Kunskapsmaterial

Utbildnings-tv

Kvalitetsmagasinet

Kvalitetsmagasinet Premium

Full tillgång till strategiska artiklar och smarta verktyg för bland annat verksamhetsutveckling, kvalitetssystem och ledarskap.