Bygg ett bättre affärscase för att trensformera er kundservice-strategi

Genesys

Den stadiga, lite långsamma, utvecklingen inom kontaktcenter är över. En snabb revolution i kunders förväntningar äger rum. För att blomstra behöver organisationer i alla branscher innovativa strategier för sina kundupplevelser (CX) – och tekniken för att leverera dem.

CX-transformation är avgörande i det moderna samhället – och ledningsgruppen kan behöva få se ett övertygande affärscase.

Den här praktiska guiden (på engelska) beskriver fem nyckelstrategier som kan hjälpa dig bygga ett övertygande case som visar att det är värt investeringen. Du får även en mall som ger ramarna för att presentera ditt case, med mål att säkra ledningsgruppens stöd.

Detta material är framtaget av Genesys som är aktiv sponsor hos Kvalitetsmagasinet. Genesys kommer ta del av dina kontaktuppgifter som du lämnar i samband med nedladdningen.

Ange din e-postadress för att hämta PDF

Jag samtycker till att Pauser Media kan samla in, lagra och behandla mina personuppgifter i syfte för att få tillgång till det begärda innehållet och för vidare kontakt gällande erbjudanden om liknande innehåll och tjänster via direktmarknadsföring inklusive epost, telefon och SMS. Klicka här för mer information om hur dina personuppgifter behandlas.

Genom att ta del av detta innehåll och skicka detta formulär samtycker jag till att aktuell sponsor/partner behandlar mina personuppgifter i syfte att identifiera mina intressen och jag är medveten om att jag när som helst kan återkalla samtycket genom att kontakta sponsorn/partnern.


Kvalitetsprofilen

Kunskapsmaterial

Utbildnings-tv

Kvalitetsmagasinet

Kvalitetsmagasinet Premium

Full tillgång till strategiska artiklar och smarta verktyg för bland annat verksamhetsutveckling, kvalitetssystem och ledarskap.

Det senaste