Inga produkter i varukorgen.
Premium
Förbättringsarbete
Utbildnings-tv
Event
Kvalitetsvård
Prenumerera
Premium
Event
Kvalitetsvård
E-tidning
Event
Prenumerera
Annonsera
Kontakt
GDPR och cookies
Karriär
Kunskapsmaterial
Partnermedia
Produkter från Pauser Media
Årets kvalitetsprofil
ÅRETS KVALITETSPROFIL
Finalist 3: Envis, engagerad och strukturerad – så bygger Zemka Norlander kvalitetskultur
ÅRETS KVALITETSPROFIL
Efter drygt två decennier inom tillverkningsindustrin har Zemka Norlander etablerat sig som en stark och lyssnande kvalitetsledare. Nu är hon finalist i Årets kvalitetsprofil.
6 timmar sedan
ÅRETS KVALITETSPROFIL
Finalist 2: Från telefonsluss till kvalitetsledning – Lisa Matic får Skatteverket att tänka nytt
ÅRETS KVALITETSPROFIL
Hon började med att svara i telefon – i dag styr hon kvalitetsarbetet i en av Sveriges största myndigheter. Lisa Matic har klättrat genom Skatteverkets lager av processer, strukturer och kulturer. Nu är hon en av finalisterna i Årets Kvalitetsprofil.
15 april
ÅRETS KVALITETSPROFIL
Finalist 1: ”Vi är ett apotek – inte bara en logistikmaskin”
ÅRETS KVALITETSPROFIL
När Kimiya Näslund tog rollen som kvalitetschef på Apotea fick hon börja från noll. Men med lång erfarenhet från apoteksbranschen, ett brinnande engagemang och viljan att göra skillnad, har hon drivit igenom en resa som satt spår i både kultur och resultat.
14 april
Tävling
Här är finalisterna i Årets Kvalitetsprofil 2025
Tävling
53 var nominerade. 5 tog sig vidare. Årets Kvalitetsprofil 2025 jobbar antingen på Region Västerbotten, Lesjöfors industrifjädrar, Apotea Sverige, Stena Recycling eller Skatteverket.
7 april
Utmärkelse
Årets Kvalitetsprofil 2025 – nu börjar sista veckan att rösta
Utmärkelse
Totalt 53 personer är nominerade till utmärkelsen Årets Kvalitetsprofil 2025. Ta chansen att påverka vilka 5 som tar sig till finalen. Sista dag att rösta är 4 april!
28 mars
Utmärkelse
Årets Kvalitetsprofil 2025 – över 1000 röster första dagen
Utmärkelse
Totalt 53 personer är nominerade till utmärkelsen Årets Kvalitetsprofil 2025. Ta chansen att påverka vilka 5 som tar sig till finalen. Sista dag att rösta är 4 april!
20 mars
Utmärkelse
Årets Kvalitetsprofil 2025 – rösta fram årets fem finalister
Totalt 53 personer är nominerade till utmärkelsen Årets Kvalitetsprofil 2025. Ta chansen att påverka vilka 5 som tar sig till finalen. Sista dag att rösta är 4 april!
19 mars
Årets kvalitetsprofil
Juryn för Årets Kvalitetsprofil 2025 är klar
Årets kvalitetsprofil
Nu är det officiellt – juryn för Årets Kvalitetsprofil 2025 är fastställd! Tre erfarna experter inom kvalitetsutveckling tar sig an uppdraget att utse nästa pristagare: Professor Mattias Elg, Lean-experten Helena Granqvist och förra årets vinnare Åsa Nyström Andersson.
10 mars
TÄVLING
Dags att nominera Årets kvalitetsprofil 2025
TÄVLING
Nu är det dags att nominera de som ska tävla om att bli Årets kvalitetsprofil 2025.
– Nominera de som gör skillnad, säger fjolårets vinnare Åsa Nyström Andersson.
26 februari
Årets Kvalitetsprofil
Hon är vinnaren av Årets Kvalitetsprofil 2024
Årets Kvalitetsprofil
Åsa Nyström Andersson, kvalitetsstrateg i Vårgårda kommun, är Årets Kvalitetsprofil 2024. Här är juryns motivering.
8 november 2024
Utmärkelse
Nästan 8 000 röster inne - Var med och påverka finalen
Det är mindre än två veckor kvar tills omröstningen av Årets Kvalitetsprofil 2024 avslutas. Ta chansen att påverka vem som går vidare till årets final.
9 september 2024
Utmärkelse
Årets Kvalitetsprofil 2024 - Omröstningen stängd
Totalt 64 personer är nominerade till utmärkelsen Årets Kvalitetsprofil 2024. Nu har du chansen att påverka vilka som går vidare till final. Omröstningen avslutas den 18 september.
19 augusti 2024
«
Äldre artiklar
Veckans
mest lästa
1.
Kvalitetskultur
Från fina ord till faktisk förändring – så skapar du en kvalitetskultur som håller
2.
Tävling
Här är finalisterna i Årets Kvalitetsprofil 2025
3.
ÅRETS KVALITETSPROFIL
Finalist 1: ”Vi är ett apotek – inte bara en logistikmaskin”
4.
SKOLA
Rektorn som formar kvalitetsarbetet utifrån riktiga behov: ”Mäter bara det som behöver mätas”
Annons
Sponsrat av
Diploma Utbildning
Webbutbildning: Framtidens plattform för lärande
Kunskapsmaterial
Genesys
Kundupplevelse i AI-eran
Genesys
Sju steg mot ökad kundlojalitet
Genesys
Guiden för kontaktcentret 2023
Visa alla
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv
Tv: Fem steg för att bli framgångsrik med Lippitt-Knoster-modellen
4 april
Premium
Utbildnings-tv
Tv: Så jobbar projektledare och förändringsledare bäst ihop
27 mars
Premium
Utbildnings-tv
Tv: 17 frågor för framgångsrik förändringsledning
20 mars
Annons
Sponsrat av
Kvalitetsmagasinet
6 anledningar till att välja native-annonsering
Kvalitetsmagasinet Premium
Full tillgång till strategiska artiklar och smarta verktyg för bland annat verksamhetsutveckling, kvalitetssystem och ledarskap.
Prenumerera
Logga in
Krönika
Till avdelningen
KRÖNIKA
Vad innebär struktur i en agil AI-värld?
31 mars
Krönika
Gärna tillit, men först en rejäl uppföljning!
12 mars
Krönika
Kundresan ger insikter – om vi samverkar
5 mars
Premium
CHEFREDAKTÖRENS KRÖNIKA
Från plikt till passion och magi – sprid kärleken till kvalitet vidare
14 februari
Det senaste
Premium
Offentlig sektor
Regeringens detaljstyrning försämrar Socialstyrelsens resultat
2 timmar sedan
ÅRETS KVALITETSPROFIL
Finalist 3: Envis, engagerad och strukturerad – så bygger Zemka Norlander kvalitetskultur
6 timmar sedan
Premium
Kundfokus
Därför är CX-fokus viktigare än kundnöjdhet – ”Varumärkeslöftet måste infrias”
8 timmar sedan
NYHETER
Fyra budgetbesked som påverkar kvalitetsarbete i offentlig sektor
24 timmar sedan
Premium
Hållbarhetsarbete
Så styr Stockholm klimatförändringen – med kvalitet i fokus
15 april
Premium
AI
Lyckas med AI-satsningarna – nyfikenhet och tålamod viktiga nycklar
15 april
ÅRETS KVALITETSPROFIL
Finalist 2: Från telefonsluss till kvalitetsledning – Lisa Matic får Skatteverket att tänka nytt
15 april
Premium
Innovation
Därför påverkar företagsformen överlevnadschanserna för ny innovation
14 april
Premium
Offentlig sektor
Regeringens detaljstyrning försämrar Socialstyrelsens resultat
2 timmar sedan
ÅRETS KVALITETSPROFIL
Finalist 3: Envis, engagerad och strukturerad – så bygger Zemka Norlander kvalitetskultur
6 timmar sedan
Premium
Kundfokus
Därför är CX-fokus viktigare än kundnöjdhet – ”Varumärkeslöftet måste infrias”
8 timmar sedan
NYHETER
Fyra budgetbesked som påverkar kvalitetsarbete i offentlig sektor
24 timmar sedan
Premium
Hållbarhetsarbete
Så styr Stockholm klimatförändringen – med kvalitet i fokus
15 april
Premium
AI
Lyckas med AI-satsningarna – nyfikenhet och tålamod viktiga nycklar
15 april
ÅRETS KVALITETSPROFIL
Finalist 2: Från telefonsluss till kvalitetsledning – Lisa Matic får Skatteverket att tänka nytt
15 april
Premium
Innovation
Därför påverkar företagsformen överlevnadschanserna för ny innovation
14 april