Guide – 5 digitala trender som driver innovation inom moderna kundupplevelser

Genesys

Händelserna under 2020 förändrade världen. Kundsupporten stod ofta i digitaliseringens frontlinje när digitala kanaler blev ett primärt sätt att få kontakt med kunder och hantera upplevelser. Det accelererade flera nyckeltrender för snabb innovation som redan var i rullning. I guiden lär du dig förstå drivkrafterna.

Detta material är framtaget av Genesys som är aktiv sponsor hos Kvalitetsmagasinet. Genesys kommer ta del av dina kontaktuppgifter som du lämnar i samband med nedladdningen.

Ange din e-postadress för att hämta PDF

Jag samtycker till att Pauser Media kan samla in, lagra och behandla mina personuppgifter i syfte för att få tillgång till det begärda innehållet och för vidare kontakt gällande erbjudanden om liknande innehåll och tjänster via direktmarknadsföring inklusive epost, telefon och SMS. Klicka här för mer information om hur dina personuppgifter behandlas.

Genom att ta del av detta innehåll och skicka detta formulär samtycker jag till att aktuell sponsor/partner behandlar mina personuppgifter i syfte att identifiera mina intressen och jag är medveten om att jag när som helst kan återkalla samtycket genom att kontakta sponsorn/partnern.


Kvalitetsprofilen

Kunskapsmaterial

Utbildnings-tv

Kvalitetsmagasinet

Kvalitetsmagasinet Premium

Full tillgång till strategiska artiklar och smarta verktyg för bland annat verksamhetsutveckling, kvalitetssystem och ledarskap.