Inga produkter i varukorgen.
Premium
Förbättringsarbete
Utbildnings-tv
Event
Kvalitetsvård
Prenumerera
Premium
KM Live 15 maj
Årets Kvalitetsprofil
Kvalitetsvård
E-tidning
Event
Prenumerera
Annonsera
Kontakt
GDPR och cookies
Karriär
Kunskapsmaterial
Partnermedia
Produkter från Pauser Media
CX
Premium
AI
AI – din bästa och sämsta vän i CX-arbetet
AI
På bara några år har AI-strategier kommit att förändra kundupplevelser radikalt – på ont och på gott. Under Svenskt kvalitetsindex årliga presentation av rapporten Sverigekollen berättade Calle Walmstedt, projektledare på SKI, om utmaningarna.
28 februari 2024
Premium
Kundfokus
Konsulten om CX: ”Företag har svårt att greppa komplexiteten”
Kundfokus
Ut med förenklade kundupplevelser som inte omfattar hela människan – in med resonans. Johan Sjöström tycker att företagen måste omvärdera sin relation till kunden för en hållbar omställning.
10 oktober 2023
Veckans
mest lästa
1.
Skola
Skolprofilerna: ”Systematiskt kvalitetsarbete är ett virus som måste raderas från skollagen”
2.
Utmärkelse
Årets Kvalitetsprofil 2025 – rösta fram årets fem finalister
3.
Skola
”Systematiskt kvalitetsarbete är det värsta jag vet” – därför går undervisningskvalitet inte att mäta
4.
Upphandling
Inköpschefen: ”Vi struntar inte alls i kvaliteten”
Kvalitetsprofilen
Utmärkelse
Årets Kvalitetsprofil 2025 – över 1000 röster första dagen
18 timmar sedan
Utmärkelse
Årets Kvalitetsprofil 2025 – rösta fram årets fem finalister
19 mars
Annons
Sponsrat av
Skillspartner
Du är viktig! Allt kommunicerar alltid
Kunskapsmaterial
Genesys
Kundupplevelse i AI-eran
Genesys
Sju steg mot ökad kundlojalitet
Genesys
Guiden för kontaktcentret 2023
Visa alla
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv
Tv: 17 frågor för framgångsrik förändringsledning
16 timmar sedan
Premium
Utbildnings-tv
TV: SKI:s vd om hur du säkrar framtidens kundnöjdhet: ”Måste ha medarbetarfokus”
27 februari
Premium
Utbildnings-tv
TV: Begravningsbranschen bäst på lyhördhet mot kund
20 februari
Annons
Sponsrat av
Kvalitetsmagasinet
6 anledningar till att välja native-annonsering
Kvalitetsmagasinet Premium
Full tillgång till strategiska artiklar och smarta verktyg för bland annat verksamhetsutveckling, kvalitetssystem och ledarskap.
Prenumerera
Logga in
Krönika
Till avdelningen
Krönika
Gärna tillit, men först en rejäl uppföljning!
12 mars
Krönika
Kundresan ger insikter – om vi samverkar
5 mars
Premium
CHEFREDAKTÖRENS KRÖNIKA
Från plikt till passion och magi – sprid kärleken till kvalitet vidare
14 februari
Krönika
Accelererande förändringar skapar fantastiska möjligheter
5 februari
Det senaste
Utbildnings-tv
Tv: 17 frågor för framgångsrik förändringsledning
16 timmar sedan
Premium
Offentlig sektor
Utmärkelsen Sveriges Kvalitetskommun får ny mer rättvis form
17 timmar sedan
Utmärkelse
Årets Kvalitetsprofil 2025 – över 1000 röster första dagen
18 timmar sedan
Premium
Skola
Forskare: ”Dold” läroplan riskerar att urholka syftet med Komvux
19 timmar sedan
AI
AI i undervisningen – så kan utvecklingen kvalitetssäkras
19 mars
Utmärkelse
Årets Kvalitetsprofil 2025 – rösta fram årets fem finalister
19 mars
Premium
KVALITETSINFRASTRUKTUR
Framtidens standarder – mer flexibla med AI
19 mars
Premium
AI
AI-receptionist öppnar upp för nya möjligheter: ”Tappar inte bort en kund”
18 mars
Utbildnings-tv
Tv: 17 frågor för framgångsrik förändringsledning
16 timmar sedan
Premium
Offentlig sektor
Utmärkelsen Sveriges Kvalitetskommun får ny mer rättvis form
17 timmar sedan
Utmärkelse
Årets Kvalitetsprofil 2025 – över 1000 röster första dagen
18 timmar sedan
Premium
Skola
Forskare: ”Dold” läroplan riskerar att urholka syftet med Komvux
19 timmar sedan
AI
AI i undervisningen – så kan utvecklingen kvalitetssäkras
19 mars
Utmärkelse
Årets Kvalitetsprofil 2025 – rösta fram årets fem finalister
19 mars
Premium
KVALITETSINFRASTRUKTUR
Framtidens standarder – mer flexibla med AI
19 mars
Premium
AI
AI-receptionist öppnar upp för nya möjligheter: ”Tappar inte bort en kund”
18 mars