Så bygger du företagets varumärke

Att bygga upp och renodla sitt företags varumärke är faktiskt ganska enkelt och det behöver heller inte bli särskilt kostsamt. Det viktigaste är att bestämma sig, och att agera långsiktigt och envist, enligt Libers nylanserade bok Bli en varumärkesbyggare.

I boken får läsaren ta del av hur bland andra Debaser, FACE Stockholm, Erik Lallerstedt och Sachajuan byggt upp och arbetat med sina varumärken. I programförklaringen utlovar författarna stöd och all den erfarenhet man kan behöva för att komma igång, oavsett bransch eller storlek på företag.

– Mitt i all förändring har vi helt enkelt behov av sådant som består och som är enkelt att begripa. Det är precis detta som tydliga varumärken erbjuder, säger författarna Lars Carlén och Richard von Essen.

Kvalitetsprofilen

Kunskapsmaterial

Utbildnings-tv

Hämtar fler artiklar
Till startsidan
Kvalitetsmagasinet

Kvalitetsmagasinet Premium

Full tillgång till strategiska artiklar och smarta verktyg för bland annat verksamhetsutveckling, kvalitetssystem och ledarskap.