Trenderna som driver moderna kundupplevelser

Genesys

Det senaste året har förändrat vårt sätt att leva, arbeta och göra affärer. Kontaktcenter och kundservice-organisationer har fått uppleva ökat tryck gällande att påskynda digital förnyelse, som att börja arbeta hemifrån, anamma ny teknik samt hantera känsliga kundscenarier.

Dessa förändringar har skapat nya affärsbehov och prioriteringar av lösningar för kund- och medarbetarupplevelser. Oavsett om du utvärderar nya lösningar eller om du håller dig uppdaterad om trender, så blir det viktigt att förstå vad som driver snabb innovation – och hur ni bäst levererar moderna kundupplevelser.

Ladda ner trendguiden nedan för kontaktcenter 2021 (på engelska) och lär dig om:

  • Hur 2020 förändrade förutsättningarna för kontaktcenters för alltid
  • Om de viktigaste trenderna för kundupplevelser för 2021
  • Om de viktigaste funktionerna en modern kundservice bör erbjuda

Detta material är framtaget av Genesys som är aktiv sponsor hos Kvalitetsmagasinet. Genesys kommer ta del av dina kontaktuppgifter som du lämnar i samband med nedladdningen.

Ange din e-postadress för att hämta PDF

Jag samtycker till att Pauser Media kan samla in, lagra och behandla mina personuppgifter i syfte för att få tillgång till det begärda innehållet och för vidare kontakt gällande erbjudanden om liknande innehåll och tjänster via direktmarknadsföring inklusive epost, telefon och SMS. Klicka här för mer information om hur dina personuppgifter behandlas.

Genom att ta del av detta innehåll och skicka detta formulär samtycker jag till att aktuell sponsor/partner behandlar mina personuppgifter i syfte att identifiera mina intressen och jag är medveten om att jag när som helst kan återkalla samtycket genom att kontakta sponsorn/partnern.


Kvalitetsprofilen

Kunskapsmaterial

Utbildnings-tv

Kvalitetsmagasinet

Kvalitetsmagasinet Premium

Full tillgång till strategiska artiklar och smarta verktyg för bland annat verksamhetsutveckling, kvalitetssystem och ledarskap.

Det senaste