Flexibelt lärande ger nya förutsättningar

M-learning Kunskapsbaserad marknadsföring och mobilt lärande handlar om förvandlingen från e-learning till m-learning och hur marknadsföring, företagsutbildning och skolan påverkas när lärande och påverkan blir mer flexibel.

Mobilar, läsplattor, nätböcker, framöver kommer lärande och påverkan blir mer flexibelt. Boken M-learning Kunskapsbaserad marknadsföring och mobilt lärande handlar om vad som händer man kan lära sig vad som helst, var som helst, när som helst . Hur påverkas marknadsföring, företagsutbildning och skolan? Vad händer när teknik, pedagogik och påverkan förenas?

Boken, som är skriven av John Steinberg sammanfattar förvandlingen från e-learning till m-learning (via mobila enheter), introducerar QR koder och berättar om tillämpningsområden.

Målgruppen för boken är marknadsansvariga och utbildare inom näringslivet och offentlig förvaltning samt skolans personal.

Kvalitetsprofilen

Kunskapsmaterial

Utbildnings-tv

Hämtar fler artiklar
Till startsidan
Kvalitetsmagasinet

Kvalitetsmagasinet Premium

Full tillgång till strategiska artiklar och smarta verktyg för bland annat verksamhetsutveckling, kvalitetssystem och ledarskap.