Flexibelt lärande ger nya förutsättningar

M-learning Kunskapsbaserad marknadsföring och mobilt lärande handlar om förvandlingen från e-learning till m-learning och hur marknadsföring, företagsutbildning och skolan påverkas när lärande och påverkan blir mer flexibel.

Mobilar, läsplattor, nätböcker, framöver kommer lärande och påverkan blir mer flexibelt. Boken M-learning Kunskapsbaserad marknadsföring och mobilt lärande handlar om vad som händer man kan lära sig vad som helst, var som helst, när som helst . Hur påverkas marknadsföring, företagsutbildning och skolan? Vad händer när teknik, pedagogik och påverkan förenas?

Boken, som är skriven av John Steinberg sammanfattar förvandlingen från e-learning till m-learning (via mobila enheter), introducerar QR koder och berättar om tillämpningsområden.

Målgruppen för boken är marknadsansvariga och utbildare inom näringslivet och offentlig förvaltning samt skolans personal.

Kvalitetsmagasinet

Kvalitetsmagasinet Premium

Full tillgång till strategiska artiklar och smarta verktyg för bland annat verksamhetsutveckling, kvalitetssystem och ledarskap.