Inga produkter i varukorgen.
Premium
Förbättringsarbete
Utbildnings-tv
Event
Kvalitetsvård
Prenumerera
Premium
Event
Kvalitetsvård
E-tidning
Event
Prenumerera
Annonsera
Kontakt
GDPR och cookies
Karriär
Kunskapsmaterial
Partnermedia
Produkter från Pauser Media
Kundresa
Kundfokus
Kundresa: Kartläggning och kvalitetssäkring i 5 steg
Kundresan är nyckeln till ökad kundnöjdhet och lojalitet. Genom att kartlägga, analysera och utveckla kundresan kan företag förbättra sin service, öka kundernas upplevda kvalitet och skapa långsiktiga relationer. Lär dig hur du i fem steg kan arbeta strategiskt med kundresor för att optimera din verksamhet.
18 juni
Premium
Smidig och enkel kundresa framgångsfaktor för Ryds Bilglas
Med en smidig kundresa, ett aktivt hållbarhetsarbete och en öppenhet för ständiga förbättringar har Ryds Bilglas vuxit från ett familjeägt företag till en stor aktör i flera länder. I dag har företaget verkstäder över hela Sverige.
23 december 2021
Veckans
mest lästa
1.
Verksamhetsutveckling
Månadens fuck-up kan rädda verksamheten – det här krävs för att lyckas
2.
Iso 9001
Nya Iso-utkastet möts av ris och ros – ”Vissa har hört av sig och är oroliga”
3.
Ledningssystem
Nytt ledningssystem ska förbättra Sveriges säkerhetsskydd – ”Stort behov”
4.
Hållbarhet
5 hållbarhetskrav som kvalitetschefen måste ha koll på
Annons
Sponsrat av
Kvalitetsmagasinet
6 anledningar till att välja native-annonsering
Kunskapsmaterial
NICE
Få de 10 bästa CX-trenderna för 2025
Genesys
Kundupplevelse i AI-eran
Genesys
Sju steg mot ökad kundlojalitet
Visa alla
Utbildnings-tv
Premium
UTBILDNINGS-TV
Tv: ”Snabbrörlighet betyder inte att vi ska vara hafsiga”
10 juli
Premium
UTBILDNINGS-TV
Tv: ”Syftet är vår fyrbåk i snabbrörliga organisationer”
3 juli
Premium
UTBILDNINGS-TV
Tv: ”Medarbetarna gör inte som du säger, de gör som du gör”
12 juni
Annons
Sponsrat av
Skillspartner
Du är viktig! Allt kommunicerar alltid
Kvalitetsmagasinet Premium
Full tillgång till strategiska artiklar och smarta verktyg för bland annat verksamhetsutveckling, kvalitetssystem och ledarskap.
Prenumerera
Logga in
Krönika
Till avdelningen
Krönika
Iso 9001:2026 – Från papperstiger till levande system
2 september
KRÖNIKA
Ni bryter redan mot Iso 9001 utan att veta om det
6 augusti
Premium
Krönika
När rutiner bara finns på papper – ett säkerhetsproblem i praktiken
8 juli
Krönika
Ansvar – att ha eller att ta
23 juni
Det senaste
Premium
Skola
Rektorsflykt kopplas till arbetsmiljö och kvalitetsbrister
1 timme sedan
Premium
Ledarskap
Riskerar datan att ta över ditt ledarskap?
7 timmar sedan
Premium
Kultur
Så skapar du en verkligt tillåtande kultur – ”Säg inte en sak och gör en annan”
7 timmar sedan
Premium
Skola
Ny rapport: Fler lärare ger inte bättre resultat – enligt nationella proven
23 timmar sedan
Premium
Ledarskap
Vanligaste felen som sumpar ditt avstämningsmöte
29 september
Premium
Ledarskap
Självledarskap lovar frihet – men här är de största riskerna
29 september
Premium
Förbättringsrbete
Från risk till möjlighet – så använder du SWOT som verktyg för utveckling
29 september
Premium
Ledarskap
Ledarskapsexperten: Hitta din inre drivkraft innan du leder andra
26 september
Premium
Skola
Rektorsflykt kopplas till arbetsmiljö och kvalitetsbrister
1 timme sedan
Premium
Ledarskap
Riskerar datan att ta över ditt ledarskap?
7 timmar sedan
Premium
Kultur
Så skapar du en verkligt tillåtande kultur – ”Säg inte en sak och gör en annan”
7 timmar sedan
Premium
Skola
Ny rapport: Fler lärare ger inte bättre resultat – enligt nationella proven
23 timmar sedan
Premium
Ledarskap
Vanligaste felen som sumpar ditt avstämningsmöte
29 september
Premium
Ledarskap
Självledarskap lovar frihet – men här är de största riskerna
29 september
Premium
Förbättringsrbete
Från risk till möjlighet – så använder du SWOT som verktyg för utveckling
29 september
Premium
Ledarskap
Ledarskapsexperten: Hitta din inre drivkraft innan du leder andra
26 september