nr-logo

För smart verksamhetsutveckling

  • Annonskod mobil topp

Nu startar vi Kvalitetsmagasinet Premium

Nu startar vi vår premiumtjänst med nyheter och artiklar om kvalitetsvärlden. Därmed tar Kvalitetsmagasinet ännu ett steg mot ökad digitalisering och utvecklar materialet på webbplatsen.

  • Kod för annonsposition 1 i huvudspalten

Kvalitetsmagasinet satsar allt mer på att bli digital. Som ett led i det lanseras idag Kvalitetsmagasinet Premium. Därmed får tidningens prenumeranter tillgång till ännu mer kvalificerat material på kvalitetsmagasinet.se.

Under Kvalitetsmagasinet Premium kommer våra prenumeranter att få exklusiv tillgång till mer fördjupande material på sajten framöver.

– Nu får våra prenumeranter tillgång till fördjupande material, verktygslådor, nyheter med mera som bara funnits i papperstidningen tidigare, säger Catharina Byström chefredaktör för Kvalitetsmagasinet.

Det krävs att prenumeranterna loggar in för att kunna ta del av materialet. Väl inloggad finns dessutom ett arkiv med e-tidningar från 2012 och framåt, för den som vill fördjupa sig ytterligare.

– Vi hoppas att Premium ska bli ett nyttigt och användbart verktyg för våra läsare som arbetar professionellt med kvalitets- och verksamhetsutveckling, säger Catharina Byström, chefredaktör.

Betalväggen lanseras idag, och mängden artiklar kommer att öka successivt. Inloggningsuppgifterna är e-postadress och kundnummer, som står på baksidan av den tryckta tidningen.

Kvalitetsmagasinet Premium innebär att en prenumerant får följande:

• Full tillgång till vår digitala premiumtjänst med dagliga, strategiska nyheter samt en digital kunskapsbank med artiklar.

• 6 nr av tidningen Kvalitetsmagasinet, fullmatade med fördjupande reportage och analyser.

• En e-version av tidningen Kvalitetsmagasinet, med äldre utgåvor från 2012 och framåt.

• Kontinuerligt nya aktuella erbjudanden av mervärden.

• 15% rabatt på Kvalitetsmagasinets heldagskonferenser*

• Förhandsinbjudan när gratis frukostseminarier med intressanta föreläsare genomförs.

*(Kan ej kombineras med andra erbjudanden.)

  • Kod för annonsposition 2 i huvudspalten

  • Kod för annonsplats 3 i huvudspalten

Fler nyheter

  • Annonskod Huvudspalten 4

Mobiloperatörerna med nöjdast kunder

Både privat- och företagskunder blir allt mer nöjda med sina mobiloperatörer. Men det räcker inte längre med bra tekniska tjänster, utan handlar nu om helt andra saker för att kunderna ska bli belåtna, visar en färsk studie från Svenskt Kvalitetsindex, SKI, som rankat operatörerna med nöjdast kunder.

Prenumerera på Kvalitetsmagasinets nyhetsbrev

 Anmäl dig här

Nyhetsbrevet är helt gratis och du kan när som helst avsluta prenumerationen.