Inga produkter i varukorgen.
Premium
Förbättringsarbete
Utbildnings-tv
Event
Kvalitetsvård
Prenumerera
Premium
Event
Kvalitetsvård
E-tidning
Event
Prenumerera
Annonsera
Kontakt
GDPR och cookies
Karriär
Kunskapsmaterial
Partnermedia
Produkter från Pauser Media
CX
Premium
AI
AI – din bästa och sämsta vän i CX-arbetet
AI
På bara några år har AI-strategier kommit att förändra kundupplevelser radikalt – på ont och på gott. Under Svenskt kvalitetsindex årliga presentation av rapporten Sverigekollen berättade Calle Walmstedt, projektledare på SKI, om utmaningarna.
28 februari 2024
Premium
Kundfokus
Konsulten om CX: ”Företag har svårt att greppa komplexiteten”
Kundfokus
Ut med förenklade kundupplevelser som inte omfattar hela människan – in med resonans. Johan Sjöström tycker att företagen måste omvärdera sin relation till kunden för en hållbar omställning.
10 oktober 2023
Veckans
mest lästa
1.
Ledarskap
Insikter från en före detta multitaskare – ”Lätt att säga att man ska prioritera, men hur gör man?”
2.
Självledarskap
Självledarskap är ingen genväg – det är ett ansvar som börjar högst upp
3.
Förbättringsrbete
Från risk till möjlighet – så använder du SWOT som verktyg för utveckling
4.
Förbättringsarbete
Så skiljer du på förbättring och förändring: ”Förändring kräver ingen kunskap”
Annons
Sponsrat av
Kvalitetsmagasinet
6 anledningar till att välja native-annonsering
Kunskapsmaterial
NICE
Få de 10 bästa CX-trenderna för 2025
Genesys
Kundupplevelse i AI-eran
Genesys
Sju steg mot ökad kundlojalitet
Visa alla
Utbildnings-tv
WEbbinar
Tv: ”Teknik blir bara värdefull när insikterna leder till förbättring”
23 oktober
Premium
UTBILDNINGS-TV
Tv: ”Snabbrörlighet betyder inte att vi ska vara hafsiga”
10 juli
Premium
UTBILDNINGS-TV
Tv: ”Syftet är vår fyrbåk i snabbrörliga organisationer”
3 juli
Annons
Sponsrat av
Diploma Utbildning
Webbutbildning: Framtidens plattform för lärande
Kvalitetsmagasinet Premium
Full tillgång till strategiska artiklar och smarta verktyg för bland annat verksamhetsutveckling, kvalitetssystem och ledarskap.
Prenumerera
Logga in
Krönika
Till avdelningen
Krönika
Iso 9001:2026 – Från papperstiger till levande system
2 september
KRÖNIKA
Ni bryter redan mot Iso 9001 utan att veta om det
6 augusti
Premium
Krönika
När rutiner bara finns på papper – ett säkerhetsproblem i praktiken
8 juli
Krönika
Ansvar – att ha eller att ta
23 juni
Det senaste
Premium
Kvalitetsrollen
Ute- och innelistan – här är framtidens kvalitetsarbete
14 minuter sedan
Premium
Digitalisering
Svensk vård borde ta efter Finland – ”Inte en räls utan ett mycel”
21 timmar sedan
Premium
Ledningssystem
Nytt ledningssystem för vården ska säkra kvalitet och patientsäkerhet
4 november
Premium
Guide
Argumenten som får ledningen att lyssna – ”Risk biter bättre än möjlighet”
4 november
Premium
Ledarskap
Här är de fyra viktigaste egenskaperna hos ledare
4 november
Premium
Förändringsledning
Expertgruppen om Millennium: Skrota helt och börja om
3 november
Premium
Förbättringsarbete
SKR utnyttjar hybridarbetet till max – sparar miljoner
3 november
Premium
Karriär
Kvalitet som lyser igenom – så ska Luminells snabba tillväxtfas säkras
3 november
Premium
Kvalitetsrollen
Ute- och innelistan – här är framtidens kvalitetsarbete
14 minuter sedan
Premium
Digitalisering
Svensk vård borde ta efter Finland – ”Inte en räls utan ett mycel”
21 timmar sedan
Premium
Ledningssystem
Nytt ledningssystem för vården ska säkra kvalitet och patientsäkerhet
4 november
Premium
Guide
Argumenten som får ledningen att lyssna – ”Risk biter bättre än möjlighet”
4 november
Premium
Ledarskap
Här är de fyra viktigaste egenskaperna hos ledare
4 november
Premium
Förändringsledning
Expertgruppen om Millennium: Skrota helt och börja om
3 november
Premium
Förbättringsarbete
SKR utnyttjar hybridarbetet till max – sparar miljoner
3 november
Premium
Karriär
Kvalitet som lyser igenom – så ska Luminells snabba tillväxtfas säkras
3 november