nr-logo

För smart verksamhetsutveckling

  • Annonskod mobil topp

Pricka rätt i mötet med kunden

Digitaliseringen innebär helt nya möjligheter att lära känna och bygga relationerna med sina kunder. Den här boken visar hur ny teknik och rätt kunskap kan användas för mer pricksäker marknadsföring.

  • Kod för annonsposition 1 i huvudspalten

Boken Digital marknadsföring beskriver med praktiska exempel hur ny teknik och rätt kunskap kan skräddarsy marknadsföringen till både individer och situationer. Stort fokus ligger på mobil marknadsföring, sociala medier och lojalitetsprogram. Boken ger även vägledning till hur företag kan läsa av konsumentens digitala fotavtryck och skapa en god bild av efterfrågan och behov i realtid.

En ökad konsumentmedverkan kan dessutom leda till fler nöjda och lojala kunder. Boken lägger därför extra fokus på medskapandet mellan konsumenter och företag, att förstå och dra nytta av konsumenters expertis och engagemang för att stärka sin egen konkurrenskraft.

Roger Ström och Martin Vendel är författarna och boken är utgiven på Sanoma Utbildning.

  • Kod för annonsposition 2 i huvudspalten

  • Kod för annonsplats 3 i huvudspalten

Fler nyheter

  • Annonskod Huvudspalten 4

Prenumerera på Kvalitetsmagasinets nyhetsbrev

 Anmäl dig här

Nyhetsbrevet är helt gratis och du kan när som helst avsluta prenumerationen.