nr-logo

För smart verksamhetsutveckling

  • Annonskod mobil topp

Råd för att skapa en kundfokuserad verksamhet

Kundinsikt, kundvärde och kundupplevelse. Det är grunderna i att skapa glada kunder och framgångsrik verksamhet, menar Adéle Elmgart och Eva Bloch i den nya boken ”Kundfokus – skapa kundvärde och hållbara resultat”.

  • Kod för annonsposition 1 i huvudspalten

Vad innebär egentligen kundfokus? Vem är din kund? Har ni flera kundled? Hur upplever kunden er före, under tiden och efter att ni haft kontakt? Hur kan ni skapa en kundfokuserad verksamhet och vilka är fördelarna med en sådan?

Boken ”Kundfokus” ger situationsanpassade och konkreta tips, inspiration och kunskaper för att komma igång och arbeta systematiskt med kundfokus.

Boken vänder sig till företag av olika storlekar och förutom en teorigenomgång intervjuas företrädare för 14 företag och organisationer – allt ifrån K-Rauta och Falkenbergs Begravningsbyrå till Friskis och Svettis och flygbolaget Bra.

Liber är förlaget.

  • Kod för annonsposition 2 i huvudspalten

  • Kod för annonsplats 3 i huvudspalten

Fler nyheter

  • Annonskod Huvudspalten 4

Så skapar du hållbar framgång över tid

Varför har vissa organisationer funnits i hundratals år medan andra inte håller ett decennium? Nyckeln är att skapa framgång som varar över tid – något som ISO 9004 bistår med. Standarden bygger på strategier, bästa praxis och erfarenheter från några av de mest framgångsrika företagen runt om i världen.

Prenumerera på Kvalitetsmagasinets nyhetsbrev

 Anmäl dig här

Nyhetsbrevet är helt gratis och du kan när som helst avsluta prenumerationen.