Råd för att skapa en kundfokuserad verksamhet

Kundfokus Kundinsikt, kundvärde och kundupplevelse. Det är grunderna i att skapa glada kunder och framgångsrik verksamhet, menar Adéle Elmgart och Eva Bloch i den nya boken ”Kundfokus – skapa kundvärde och hållbara resultat”.

Råd för att skapa en kundfokuserad verksamhet

Vad innebär egentligen kundfokus? Vem är din kund? Har ni flera kundled? Hur upplever kunden er före, under tiden och efter att ni haft kontakt? Hur kan ni skapa en kundfokuserad verksamhet och vilka är fördelarna med en sådan?

Boken ”Kundfokus” ger situationsanpassade och konkreta tips, inspiration och kunskaper för att komma igång och arbeta systematiskt med kundfokus.

Boken vänder sig till företag av olika storlekar och förutom en teorigenomgång intervjuas företrädare för 14 företag och organisationer – allt ifrån K-Rauta och Falkenbergs Begravningsbyrå till Friskis och Svettis och flygbolaget Bra.

Liber är förlaget.

Vårt nyhetsbrev

De viktigaste nyheterna direkt i mejlen. Helt kostnadsfritt!
Jag godkänner att Kvalitetsmagasinet sparar mina uppgifter
Läs mer om vår integritetspolicy här
Kvalitetsmagasinet

Kvalitetsmagasinet Premium

Full tillgång till strategiska artiklar och smarta verktyg för bland annat verksamhetsutveckling, kvalitetssystem och ledarskap.