nr-logo

För smart verksamhetsutveckling

Kundnöjdhet

Service viktigare än produktkvalitet

Under 2018 har kundnöjdheten i Sverige ökat. Men det har skett ett tydligt skifte i vad som påverkar kundnöjdheten. Produktkvalitet är inte längre lika drivande medan servicekvalitet med personliga relationer som bemötande och tillgänglighet blir allt viktigare

  • Annonskod huvudspalt 1

Rekordlågt förtroende för spelbranschen

För andra året i rad konstaterar Svenskt Kvalitetsindex att kundnöjdheten och allmänna förtroende för spelbranschen befinner sig på anmärkningsvärt låga nivåer. Spolat spelmonopol, licenser eller ändrade marknadsföringsregler har inte påverkat kunderna positivt.

  • Annonskod för huvudspalt 2

  • Annonskod för huvudspalt 3

  • Annonskod för Native 2

Prenumerera på Kvalitetsmagasinets nyhetsbrev

 Anmäl dig här

Nyhetsbrevet är helt gratis och du kan när som helst avsluta prenumerationen.