nr-logo

För smart verksamhetsutveckling

  • Annonskod mobil topp

Råd för att skapa en kundfokuserad verksamhet

Kundinsikt, kundvärde och kundupplevelse. Det är grunderna i att skapa glada kunder och framgångsrik verksamhet, menar Adéle Elmgart och Eva Bloch i den nya boken ”Kundfokus – skapa kundvärde och hållbara resultat”.

  • Kod för annonsposition 1 i huvudspalten

Vad innebär egentligen kundfokus? Vem är din kund? Har ni flera kundled? Hur upplever kunden er före, under tiden och efter att ni haft kontakt? Hur kan ni skapa en kundfokuserad verksamhet och vilka är fördelarna med en sådan?

Boken ”Kundfokus” ger situationsanpassade och konkreta tips, inspiration och kunskaper för att komma igång och arbeta systematiskt med kundfokus.

Boken vänder sig till företag av olika storlekar och förutom en teorigenomgång intervjuas företrädare för 14 företag och organisationer – allt ifrån K-Rauta och Falkenbergs Begravningsbyrå till Friskis och Svettis och flygbolaget Bra.

Liber är förlaget.

  • Kod för annonsposition 2 i huvudspalten

  • Kod för annonsplats 3 i huvudspalten

Fler nyheter

  • Annonskod Huvudspalten 4

Sätt ledarskapet först

Ledare

Digitaliseringen förändrar, förnyar och hittar lösningar vi tidigare bara fantiserade om. Men för att lyckas med digitala satsningar – oavsett om det handlar om att möta sina kunder via nya kanaler eller att automatisera arbetsuppgifter – så handlar det i slutändan om människor.

Prenumerera på Kvalitetsmagasinets nyhetsbrev

 Anmäl dig här

Nyhetsbrevet är helt gratis och du kan när som helst avsluta prenumerationen.