nr-logo

För smart verksamhetsutveckling

  • Annonskod mobil topp

7 steg till en framgångsrik kundresa

Daniel Ewerman som tog kundresan till Sverige tipsar om vägen till en bra kundresa.
Daniel Ewerman gick från prylar till åskmoln och hjärtan. Foto Catharina Byström.

Daniel Ewerman bröt ny mark när han vid milleniumskiftet var med och skapade en ny bransch för kundresor i Sverige. Med åskmoln och hjärtan har kundresan blivit ett viktigt verktyg i tjänsteutvecklingen och en grundsten för digitalisering. Här är Daniels Ewermans 7 steg till en framgångsrik kundresa.

Du behöver en prenumeration för att läsa vidare.

---- eller ----

Prenumerera på Kvalitetsmagasinet:

Som inloggad får du: · Dagliga, strategiska nyheter bakom vår betalvägg. · En digital kunskapsbank med artiklar. · 6 fullmatade nummer av magasinet Kvalitetsmagasinet, inklusive en e-version. · Aktuella erbjudanden och rabatter.

Prenumerera
  • Kod för annonsposition 2 i huvudspalten

  • Kod för annonsplats 3 i huvudspalten

Fler nyheter

  • Annonskod Huvudspalten 4

Prenumerera på Kvalitetsmagasinets nyhetsbrev

 Anmäl dig här

Nyhetsbrevet är helt gratis och du kan när som helst avsluta prenumerationen.