Rollspel för nöjdare kunder

Kundfokus Det finns ett starkt samband mellan effektiv support, nöjda kunder och motiverade medarbetare. Supporthandboken visar hur du kan utveckla din kundservice med hjälp av en rad verktyg och övningar.

Rollspel för nöjdare kunder

Support i olika verksamheter har mycket gemensamt även om verksamheterna i sig är olika. Oavsett vilken verksamhet vi kontaktar vill vi bli trevligt bemötta och få hjälp snabbt, säkert och smidigt. Trots detta finns stora variationer i hur support fungerar i olika verksamheter.

Supporthandboken är tänkt som ett verktyg för att skapa så bra support som möjligt. I boken finns exempel på övningar i form av rollspel som kan användas för att träna kommunikation och förmågan att fånga in problem.

Boken är skriven av Gunilla Carlsson och utgiven på förlaget Vulkan.

Vårt nyhetsbrev

De viktigaste nyheterna direkt i mejlen. Helt kostnadsfritt!
Skickar begäran
Jag godkänner att Kvalitetsmagasinet sparar mina uppgifter
Läs mer om vår integritetspolicy här
Kvalitetsmagasinet

Kvalitetsmagasinet Premium

Full tillgång till strategiska artiklar och smarta verktyg för bland annat verksamhetsutveckling, kvalitetssystem och ledarskap.