nr-logo

För smart verksamhetsutveckling

  • Annonskod mobil topp

Sofie Johansson, chefsanalytiker Brilliant.

3 faktorer som ger bästa kundupplevelsen

Kundupplevelsen har fått en allt större betydelse för att få lojala kunder och därmed hög lönsamhet. Och det som påverkar kundnöjdheten allra mest är tre faktorer, visar en studie från Brilliant som baseras på flera oberoende undersökningar.

Du behöver en prenumeration för att läsa vidare.

---- eller ----

Prenumerera på Kvalitetsmagasinet:

Som inloggad får du: · Dagliga, strategiska nyheter bakom vår betalvägg. · En digital kunskapsbank med artiklar. · 6 fullmatade nummer av magasinet Kvalitetsmagasinet, inklusive en e-version. · Aktuella erbjudanden och rabatter.

Prenumerera
  • Kod för annonsposition 2 i huvudspalten

  • Kod för annonsplats 3 i huvudspalten

Fler nyheter

  • Annonskod Huvudspalten 4

Prenumerera på Kvalitetsmagasinets nyhetsbrev

 Anmäl dig här

Nyhetsbrevet är helt gratis och du kan när som helst avsluta prenumerationen.