Inga produkter i varukorgen.
Premium
Förbättringsarbete
Utbildnings-tv
Event
Kvalitetsvård
Prenumerera
Premium
Event
Kvalitetsvård
E-tidning
Event
Prenumerera
Annonsera
Kontakt
GDPR och cookies
Karriär
Kunskapsmaterial
Partnermedia
Produkter från Pauser Media
Kontaktcenter
Premium
Så skapar Akademikernas a-kassa värdefulla kundmöten
Akademikernas a-kassa ökar effektiviteten, servicen och arbetsmiljön med en modern kontaktcenterplattform och en tydlig strategi för kundmötet.
1 september 2022
Premium
Kundservice
Därför är kundservice i centrum hos e-handlaren Lyko
De säger nej till chattbotar och ai men låter kundservice ta en central roll i organisationen. Vi har pratat med Lykos kundservicechef Elin Trapp.
3 juni 2022
Premium
Kundmöte
Så utvecklas verktygen för att analysera kundmötet
Teknikutvecklingen har lett fram till helt nya verktyg och möjligheter att analysera kundmötet. Vi bad Telias expert Beata Nylén berätta om dagens möjligheter.
2 maj 2022
Premium
Kundbemötande
Så tycker kunderna om Skatteverkets chattbot Skatti
Det är drygt fyra år sedan Skatteverket lanserade Skatti, en chattbot som kan svara på skattefrågor. Här är myndighetens lärdomar av att arbeta med artificiell intelligens i kundmötet.
29 april 2022
Kundtjänst
Fjärrstyrd robot börjar jobba i kommunens kundtjänst
Effektivare arbete för personalen och smidigare för invånarna. Så är det tänkt att bli när roboten Robin börjar jobba i Uppland-Bro kommuns kundtjänst. Robin är fjärrstyrd och kopplas upp via videomöte.
11 april 2022
Premium
Kundtjänst
Outsourcing av kundtjänsten – tänk på det här
Lägga ut kundtjänsten eller hålla den inom företaget? Det är en vattendelare. Väljer man outsourcing är utmaningen att få den nya partnern att förstå er företagskultur. Det säger Cecilia Johansen, konsult och tidigare kundservicechef.
3 mars 2022
Kundnöjdhet
Här är fem saker som kunderna avskyr
Brilliant Future har kartlagt de fem främsta orsakerna till att kunderna tappar förtroendet för er verksamhet.
16 februari 2022
Premium
Kundnöjdhet
E-handlare lever inte upp till kundernas höga krav
Kundnöjdhet
Trots ett starkt fokus på att förbättra den digitala köpupplevelsen lyckas e-handlarna inte leva upp till kundernas förväntningar, visar en global undersökning.
17 december 2021
Kundnöjdhet
Rapport: Kundtjänst en stor konkurrensfaktor
En spegling av varumärket och en otroligt viktig del i kundupplevelsen. I en ny rapport framgår det att vikten av kundtjänstens har blivit allt större.
21 oktober 2019
Kundservice
Kundtjänst en stor konkurrensfaktor
Kundservice
En spegling av varumärket och en otroligt viktig del i kundupplevelsen. I en ny rapport framgår det att vikten av en bra kundtjänst har blivit allt större.
27 mars 2019
Kundservice
De är bäst på telefoni och kundservice
I årets upplaga av SM i telefoni och kundservice var det en bransch som särskilt utmärkte sig. – Konkurrensen var exceptionell och tillgängligheten nästan hundraprocentig, säger Anders Boivie, vd för arrangören Q Survey.
27 januari 2014
Kontaktcenter
Negativ attityd i kundtjänsten irriterar mest
Engagerad och trevlig personal kommer man lång med när man arbetar med kundservice. Svenskarna stör sig mest på nedlåtande attityder och dåligt engagemang när de kontaktar företags kundtjänst.
25 november 2013
«
Äldre artiklar
Veckans
mest lästa
1.
Tävling
Här är vinnaren av Årets Kvalitetsprofil 2025
2.
Innovation
Nya Iso 56001 väcker förhoppningar om framtidens problemlösning
3.
Tävling
Här är finalisterna i Årets Kvalitetsprofil 2025
4.
Arbetsmiljö
Så ska chefer bemöta psykisk ohälsa hos medarbetare
Annons
Sponsrat av
Diploma Utbildning
Webbutbildning: Framtidens plattform för lärande
Kunskapsmaterial
NICE
Få de 10 bästa CX-trenderna för 2025
Genesys
Kundupplevelse i AI-eran
Genesys
Sju steg mot ökad kundlojalitet
Visa alla
Utbildnings-tv
Premium
Utbildnings-tv
Tv: Så tog vi oss från nuläge till nyläge – förändringsledning i praktiken
17 april
Premium
Utbildnings-tv
Tv: Fem steg för att bli framgångsrik med Lippitt-Knoster-modellen
4 april
Premium
Utbildnings-tv
Tv: Så jobbar projektledare och förändringsledare bäst ihop
27 mars
Annons
Sponsrat av
Kvalitetsmagasinet
6 anledningar till att välja native-annonsering
Kvalitetsmagasinet Premium
Full tillgång till strategiska artiklar och smarta verktyg för bland annat verksamhetsutveckling, kvalitetssystem och ledarskap.
Prenumerera
Logga in
Krönika
Till avdelningen
KRÖNIKA
Fyra steg för att skapa en hållbar förändring
5 maj
KRÖNIKA
Vad innebär struktur i en agil AI-värld?
31 mars
Krönika
Gärna tillit, men först en rejäl uppföljning!
12 mars
Krönika
Kundresan ger insikter – om vi samverkar
5 mars
Det senaste
Premium
kvalitetsprofilen
Årets Kvalitetsprofil 2025: ”Det här är en lagprestation”
16 maj
Premium
Innovation
Experterna: Sverige måste satsa på små startups – riskkapital går till lågriskprojekt
16 maj
Premium
Digitalisering
Staten brister i utveckling av digitaliseringsprojekt
15 maj
Tävling
Här är vinnaren av Årets Kvalitetsprofil 2025
15 maj
Premium
Förändringsledning
Uppdragsledarskap – nyckeln till framgångrik verksamhetsutveckling
15 maj
Premium
Sjukvård
De vinner årets förbättringspris – ger tidigt stöd till barn och unga
14 maj
Förändringsledning
Blåbärsmetoden skapar hållbara förändringar – kasta ”hur” och satsa på ”att”
14 maj
TÄVLING
Årets kvalitetsprofil 2025: Finalisterna om vad en vinst skulle innebära
13 maj
Premium
kvalitetsprofilen
Årets Kvalitetsprofil 2025: ”Det här är en lagprestation”
16 maj
Premium
Innovation
Experterna: Sverige måste satsa på små startups – riskkapital går till lågriskprojekt
16 maj
Premium
Digitalisering
Staten brister i utveckling av digitaliseringsprojekt
15 maj
Tävling
Här är vinnaren av Årets Kvalitetsprofil 2025
15 maj
Premium
Förändringsledning
Uppdragsledarskap – nyckeln till framgångrik verksamhetsutveckling
15 maj
Premium
Sjukvård
De vinner årets förbättringspris – ger tidigt stöd till barn och unga
14 maj
Förändringsledning
Blåbärsmetoden skapar hållbara förändringar – kasta ”hur” och satsa på ”att”
14 maj
TÄVLING
Årets kvalitetsprofil 2025: Finalisterna om vad en vinst skulle innebära
13 maj