nr-logo

För smart verksamhetsutveckling

  • Annonskod mobil topp

Vill man prestera på topp behöver man också vara mottaglig för feedback, menar ledarskapsexperten Kenth Åkerman.
Vill man prestera på topp behöver man också vara mottaglig för feedback, menar ledarskapsexperten Kenth Åkerman.

Sju steg för att skapa en feedbackkultur

För att bli bättre behöver man öppet och ärligt ta ansvar för sina handlingar. Vill man prestera på topp behöver man också vara mottaglig för feedback. Här nedan får du sju steg för att kunna bli bättre på att ge feedback och de är utgångspunkter för att skapa en bra feedback-kultur.

Du behöver en prenumeration för att läsa vidare.

---- eller ----

Prenumerera på Kvalitetsmagasinet:

Som inloggad får du: · Dagliga, strategiska nyheter bakom vår betalvägg. · En digital kunskapsbank med artiklar. · 6 fullmatade nummer av magasinet Kvalitetsmagasinet, inklusive en e-version. · Aktuella erbjudanden och rabatter.

Prenumerera
  • Kod för annonsposition 2 i huvudspalten

  • Kod för annonsplats 3 i huvudspalten

Fler nyheter

  • Annonskod Huvudspalten 4

Prenumerera på Kvalitetsmagasinets nyhetsbrev

 Anmäl dig här

Nyhetsbrevet är helt gratis och du kan när som helst avsluta prenumerationen.