Inga produkter i varukorgen.
Premium
Förbättringsarbete
Utbildnings-tv
Event
Kvalitetsvård
Prenumerera
Premium
Event
Kvalitetsvård
E-tidning
Event
Prenumerera
Annonsera
Kontakt
GDPR och cookies
Karriär
Kunskapsmaterial
Partnermedia
Produkter från Pauser Media
Kontaktcenter
Premium
Så skapar Akademikernas a-kassa värdefulla kundmöten
Akademikernas a-kassa ökar effektiviteten, servicen och arbetsmiljön med en modern kontaktcenterplattform och en tydlig strategi för kundmötet.
1 september 2022
Premium
Kundservice
Därför är kundservice i centrum hos e-handlaren Lyko
De säger nej till chattbotar och ai men låter kundservice ta en central roll i organisationen. Vi har pratat med Lykos kundservicechef Elin Trapp.
3 juni 2022
Premium
Kundmöte
Så utvecklas verktygen för att analysera kundmötet
Teknikutvecklingen har lett fram till helt nya verktyg och möjligheter att analysera kundmötet. Vi bad Telias expert Beata Nylén berätta om dagens möjligheter.
2 maj 2022
Premium
Kundbemötande
Så tycker kunderna om Skatteverkets chattbot Skatti
Det är drygt fyra år sedan Skatteverket lanserade Skatti, en chattbot som kan svara på skattefrågor. Här är myndighetens lärdomar av att arbeta med artificiell intelligens i kundmötet.
29 april 2022
Kundtjänst
Fjärrstyrd robot börjar jobba i kommunens kundtjänst
Effektivare arbete för personalen och smidigare för invånarna. Så är det tänkt att bli när roboten Robin börjar jobba i Uppland-Bro kommuns kundtjänst. Robin är fjärrstyrd och kopplas upp via videomöte.
11 april 2022
Premium
Kundtjänst
Outsourcing av kundtjänsten – tänk på det här
Lägga ut kundtjänsten eller hålla den inom företaget? Det är en vattendelare. Väljer man outsourcing är utmaningen att få den nya partnern att förstå er företagskultur. Det säger Cecilia Johansen, konsult och tidigare kundservicechef.
3 mars 2022
Kundnöjdhet
Här är fem saker som kunderna avskyr
Brilliant Future har kartlagt de fem främsta orsakerna till att kunderna tappar förtroendet för er verksamhet.
16 februari 2022
Premium
Kundnöjdhet
E-handlare lever inte upp till kundernas höga krav
Kundnöjdhet
Trots ett starkt fokus på att förbättra den digitala köpupplevelsen lyckas e-handlarna inte leva upp till kundernas förväntningar, visar en global undersökning.
17 december 2021
Kundnöjdhet
Rapport: Kundtjänst en stor konkurrensfaktor
En spegling av varumärket och en otroligt viktig del i kundupplevelsen. I en ny rapport framgår det att vikten av kundtjänstens har blivit allt större.
21 oktober 2019
Kundservice
Kundtjänst en stor konkurrensfaktor
Kundservice
En spegling av varumärket och en otroligt viktig del i kundupplevelsen. I en ny rapport framgår det att vikten av en bra kundtjänst har blivit allt större.
27 mars 2019
Kundservice
De är bäst på telefoni och kundservice
I årets upplaga av SM i telefoni och kundservice var det en bransch som särskilt utmärkte sig. – Konkurrensen var exceptionell och tillgängligheten nästan hundraprocentig, säger Anders Boivie, vd för arrangören Q Survey.
27 januari 2014
Kontaktcenter
Negativ attityd i kundtjänsten irriterar mest
Engagerad och trevlig personal kommer man lång med när man arbetar med kundservice. Svenskarna stör sig mest på nedlåtande attityder och dåligt engagemang när de kontaktar företags kundtjänst.
25 november 2013
«
Äldre artiklar
Veckans
mest lästa
1.
Ledarskap
Insikter från en före detta multitaskare – ”Lätt att säga att man ska prioritera, men hur gör man?”
2.
Självledarskap
Självledarskap är ingen genväg – det är ett ansvar som börjar högst upp
3.
Förbättringsrbete
Från risk till möjlighet – så använder du SWOT som verktyg för utveckling
4.
Förbättringsarbete
Så skiljer du på förbättring och förändring: ”Förändring kräver ingen kunskap”
Annons
Sponsrat av
Kvalitetsmagasinet
6 anledningar till att välja native-annonsering
Kunskapsmaterial
NICE
Få de 10 bästa CX-trenderna för 2025
Genesys
Kundupplevelse i AI-eran
Genesys
Sju steg mot ökad kundlojalitet
Visa alla
Utbildnings-tv
WEbbinar
Tv: ”Teknik blir bara värdefull när insikterna leder till förbättring”
23 oktober
Premium
UTBILDNINGS-TV
Tv: ”Snabbrörlighet betyder inte att vi ska vara hafsiga”
10 juli
Premium
UTBILDNINGS-TV
Tv: ”Syftet är vår fyrbåk i snabbrörliga organisationer”
3 juli
Annons
Sponsrat av
Diploma Utbildning
Webbutbildning: Framtidens plattform för lärande
Kvalitetsmagasinet Premium
Full tillgång till strategiska artiklar och smarta verktyg för bland annat verksamhetsutveckling, kvalitetssystem och ledarskap.
Prenumerera
Logga in
Krönika
Till avdelningen
Krönika
Iso 9001:2026 – Från papperstiger till levande system
2 september
KRÖNIKA
Ni bryter redan mot Iso 9001 utan att veta om det
6 augusti
Premium
Krönika
När rutiner bara finns på papper – ett säkerhetsproblem i praktiken
8 juli
Krönika
Ansvar – att ha eller att ta
23 juni
Det senaste
Premium
Nytt ledningssystem för vården ska säkra kvaliteten
1 timme sedan
Premium
Guide
Argumenten som får ledningen att lyssna – ”Risk biter bättre än möjlighet”
1 timme sedan
Premium
Ledarskap
Här är de fyra viktigaste egenskaperna hos ledare
2 timmar sedan
Premium
Förändringsledning
Expertgruppen om Millennium: Skrota helt och börja om
18 timmar sedan
Premium
Förbättringsarbete
SKR utnyttjar hybridarbetet till max – sparar miljoner
20 timmar sedan
Premium
Karriär
Kvalitet som lyser igenom – så ska Luminells snabba tillväxtfas säkras
24 timmar sedan
Premium
AI
Varning för AI-fusk i rekryteringen – växande utmaning
24 timmar sedan
Premium
Cybersäkerhet
Teknikutveckling utan avkall på cybersäkerhet: ”Säkerhet handlar inte om att säga nej”
3 november
Premium
Nytt ledningssystem för vården ska säkra kvaliteten
1 timme sedan
Premium
Guide
Argumenten som får ledningen att lyssna – ”Risk biter bättre än möjlighet”
1 timme sedan
Premium
Ledarskap
Här är de fyra viktigaste egenskaperna hos ledare
2 timmar sedan
Premium
Förändringsledning
Expertgruppen om Millennium: Skrota helt och börja om
18 timmar sedan
Premium
Förbättringsarbete
SKR utnyttjar hybridarbetet till max – sparar miljoner
20 timmar sedan
Premium
Karriär
Kvalitet som lyser igenom – så ska Luminells snabba tillväxtfas säkras
24 timmar sedan
Premium
AI
Varning för AI-fusk i rekryteringen – växande utmaning
24 timmar sedan
Premium
Cybersäkerhet
Teknikutveckling utan avkall på cybersäkerhet: ”Säkerhet handlar inte om att säga nej”
3 november