Guiden för kontaktcentret 2023

Genesys

Att hitta den mest effektiva användningen av resurser och teknik är en ständig utmaning. Trender förändras när marknaderna förändras, och nya möjligheter erbjuder konstant bättre sätt att arbeta på. Man har numera många valmöjligheter vad gäller vägen till att nå sina mål gällande affärsresultat, bra kundupplevelser och hög medarbetarnöjdhet. Hur ska man då veta vad man ska välja?

Denna guide (på engelska) listar trenderna som driver användning inför 2023 och definierar tekniken som kan hjälpa er skapa vinnande kund- och medarbetar-upplevelser under 2023.

Detta material är framtaget av Genesys som är aktiv sponsor hos Telekom idag. Genesys kommer ta del av dina kontaktuppgifter som du lämnar i samband med nedladdningen.

Ange din e-postadress för att hämta PDF

Jag samtycker till att Pauser Media kan samla in, lagra och behandla mina personuppgifter i syfte för att få tillgång till det begärda innehållet och för vidare kontakt gällande erbjudanden om liknande innehåll och tjänster via direktmarknadsföring inklusive epost, telefon och SMS. Klicka här för mer information om hur dina personuppgifter behandlas.

Genom att ta del av detta innehåll och skicka detta formulär samtycker jag till att aktuell sponsor/partner behandlar mina personuppgifter i syfte att identifiera mina intressen och jag är medveten om att jag när som helst kan återkalla samtycket genom att kontakta sponsorn/partnern.


Kvalitetsprofilen

Kunskapsmaterial

Utbildnings-tv

Kvalitetsmagasinet

Kvalitetsmagasinet Premium

Full tillgång till strategiska artiklar och smarta verktyg för bland annat verksamhetsutveckling, kvalitetssystem och ledarskap.