nr-logo

För smart verksamhetsutveckling

  • Annonskod mobil topp

Sanna Nyberg, senior advisor på Atea.

”Viktigt att kunden får ta större plats”

Nästan 90 procent av sin arbetstid lägger ”kvalitetsproffsen” på verksamhetsinterna frågor och endast drygt 10 procent på verksamhetsexterna frågor som handlar om kundrelationer, enligt KvalitetsMagasinets enkät. Sanna Nyberg, senior advisor inom kvalitetsutveckling, ser det som en varningsklocka.

Du behöver en prenumeration för att läsa vidare.

---- eller ----

Prenumerera på Kvalitetsmagasinet:

Som inloggad får du: · Dagliga, strategiska nyheter bakom vår betalvägg. · En digital kunskapsbank med artiklar. · 6 fullmatade nummer av magasinet Kvalitetsmagasinet, inklusive en e-version. · Aktuella erbjudanden och rabatter.

Prenumerera
  • Kod för annonsposition 2 i huvudspalten

Kommentarer

Kommentera

Kommentarer förhandsgranskas inte. Alla kommentatorer ansvarar för sina egna inlägg. Håll god ton och följ lagen. Klicka här för att läsa våra regler för kommentarer.

  • Kod för annonsplats 3 i huvudspalten

Fler nyheter

  • Annonskod Huvudspalten 4

Prenumerera på Kvalitetsmagasinets nyhetsbrev

 Anmäl dig här

Nyhetsbrevet är helt gratis och du kan när som helst avsluta prenumerationen.